något vasst?

har äntligen slutat att gråta. det är så djälva lyhört här så det var på tiden.

ska sova i någon skabbig "stuga", använda lakan och handdukar, icke tömda papperskorgar och äckligt kök.
och här ska det sovas två nätter..

detta plus att sambo varit så förbannat frånvarande när jag känt mig så djävla ensam fick nog allt att rinna över. jag har till och med berättat för sambo hur jag känner mig..
plus att klasskamraterna är vidriga, enligt mig. jag antar att dom anser att jag är lika vidrig så det går på ett ut.

har försökt äta lite idag men då går det som det brukar, jag överäter på kvällen.


fil 3% med müsli, en brödskiva med smör och gurka och en brödskiva naturell
chiquitasmoothie
wasa knäckebröd med klet emellan
keso mellanmål
wasa knäckebröd med klet emellan
cappuccino från waynes
clementin
banan
lite gojibär
en avokado
några bett på ett äpple
en nutrilett mealbar.

ja, vaknar jag imorgon och är fet och vidrigare så har vi bevisen.
nej, det är inte logiskt, fast hjärnan min säger motsatsen..


 

nu ska jag smörja in mina nya skor som jag införskaffat idag och som jag inte har gjort mig förtjänt av alls så jag borde egentligen hänga mig själv i skosnörena i garderoben.
dom har ju ändå inte städat så lite extra skit så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0