låt mig vara ifred, jag vill hem.

har gömt mig litet grann.
sa att yrsel gått överstyr och var tvungen och lägga mig.
det är visserligen delvis sant.
men mest ville jag gå ifrån för att få andas ut och slippa sällskapet.
har tagit en härlig dusch, skrubbat och rakat.
men jag ska aldrig använda engångsrakhyvlar igen!!
har nog minst fem skärsår på vardera ben som vill bloda ned golv.

inser att jag faktiskt har för lite kläder med mig på resan!!
behöver leggins och tröjor..
förhoppningsvis så finner vi civilisation med klädbutiker dom närmaste dagarna.

åt massor av lunchen, tog till och med två gånger!!

ångrade mig och kräktes upp så det kändes ganska okej..
sedan en kaffe på det.

nu vet jag inte riktigt vad det är som händer. jag ska vila lite i sängen och invänta vad som sker.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0