laddar för att köra järnet eller bara orka genom passet.

då har jag lyckats ta mig upp ur sängen redan klockan kvart i sex.
ätit en halv deciliter havregrynsgröt med det vanliga, kanel och lättmjölk.
knaprat i mig ett och ett halvt effektknäcke med messmör natur och även ett glas morotsjos bestående av tre stycken morötter.

jag ska alltså straxt iväg och cykla på gymmet!

ett hemskt tidigt pass men bra när man ska iväg till skolan så blir det precis lagom morgonträning.
dock så börjar jag inte förens vid elva idag så jag har tänkt som så att jag åker hem efter passet, äter en banan, hoppas i en snabb dusch och går och lägger mig igen någon timma.
får se hur denna plan kommer att gå i verkligheten.

sambo verkade vara sugen på att följa med på cyklingen men sambo ligger fortfarande i sängen så jag börjar bli tveksam.

katten ligger i min resväska som jag varit alldeles för lat för att packa ur ordentligt och läggas undan.
men von katt trivs i alla fall.
jag trivs lite mindre bra som slår i benen i den.
men vad gör man inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0