klockförvirring och straxt utomhuslek.

har gett kroppen energi till att klara utomhuslek i en timma nu på morgonkvisten.
mycket förvirrande detta med klockan.
jag vet att det är bara en timma framåt men så fort jag tittar på en klocka så måste jag tänka efter.

i vanlig ordning så svullnar magen upp av havregrynsgröten med kanel och lättmjölk, två effektknäcke med messmör natur.

ska ta en kopp kaffe och klä på mig lager på lager så jag inte fryser halvt ihjäl.
lätt hänt nu på våren.

har inte tvättat mitt hår på tre dagar kanske, om jag minns rätt, ska bli väldigt skönt att få göra det sen.
tvättar annars mitt hår nästintill varjedag i och med träningen och det vill inte håret att jag ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0