jag borde spärras in.

idag hade klassen möte.
jag fick bara bekräftelse på det jag redan vet.

jag är värdelös, det går inte att prata med mig, man får tassa på tå runt mig och man är väl nästintill rädd för mig.
det är min sammanfattning av mötet och jag klarade av att inte börja lipa.
jag satt och hatade mig själv för att jag inte hade små vita medhjälpare med mig i väskan, fast det kanske var bra det för jag skulle köra bil hem.
det kunde förövrigt ha gått åt skogen för jag hade likt tunnelseende som kom och gick och jag var totallt ofokuserad och körde bara på rutin.

så detta är en härlig start när vi ska iväg nu och vara borta i tolv dagar eller vad det nu är.
jag ska fokusera på, förutom det vi är där för, att läsa skönlitteratur, träningsböcker, hälsomagasin och så ska jag leta gym och hitta underbara pass att gå på.
jag ska isolera mig ännu mer, lyssna på ljudböcker när vi reser om jag inte kör.
knapra vita medhjälpare när jag inte behöver vara fokuserad som till exempel köra bil.




hopplösa liv är det värt det...??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0