imorgon fast idag kommer jag hem.

jag har nog sett fram emot detta med hotell lite väl mycket och höjt det till skyarna.
kommer in på rummet och badrummet är inte städat!!
inte okej för bövelen!!
efter dividerande med rumskamrat ringer jag receptionen och vi får byta rum.

men innan det, vid incheckningen så frågade jag om det fanns något gym.
"-ja, eller, vi har två motionscyklar i våran så kallade relaxavdelning."
okej tänker jag och frågar om det finns något gym i närheten.
det gör det men jag ser sedan att dom inte öppnar förens sent.
visst det är söndag men det är ju då man har tid att träna tänker jag om man har "vanliga" jobb.

så nu ligger jag i alla fall i sängen men ångest och växande panik.
jag åt detta förbannade naturgodis igen i på våran resa hit och lyssnade på melodifestivalen, men den får man ju i alla fall inga kalorier av.
men detta naturgodis! det borde uppfinnas ett slags antabus till mig mot det!!

på detta så läggs det en stor sten med skylten: du kommer inte ha möjlighet att träna imorgon!

skulle kunna ta en promenad, men jag känner inte till området och är duktig på att gå vilse och dessutom är det säkert kallt.

och ännu ett lager till på det så är det ju frukostbuffé som gäller imorgon..

men har, som tröst, bokat in mig på gympass på både måndag och tisdag.


ska sova några timmar nu.



längtar så efter träningen!! kan man förstå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0