gör mig redo inför gymmet.

jag tror att jag drämde till sambo nu på morgonkvisten.
drömde något att sambo inte vevade ned rutan till katten eller något och då tror jag lite vagt att jag i verkligheten slog till lite grann. vaknade till av att jag slåss. ska kolla om sambo minns om detta är sant när det behagas att stiga upp.

nu har jag ätit frukost, havrregrynsgröt med kakao (för att kanelen är slut) och lättmjölk, två knäckebröd med messmör natur.
ska låta detta sjunka en aning och sedan bege mig till gymmet och löpträna litet.
får se hur mycket jag gitter med för jag känner mig ganska slut i kroppen.
ska iväg med klassen idag oxå, var det igår.

mycket ska hinnas göras men inte mycket blir gjort för jag prioriterar väl lite knas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0