finns ingenting som heter lyckopiller!

beter mig illa.
har nattinattitabletter i hemlighet kvar som jag tagit nu när jag inte varit hemma och det behövts.
och nu har jag tagit för mycket. men inte farligt för mycket egentligen.
men läste på fass att 10 mg är maxdos och jag har bara tagit 25 mg som då är för mycket.

det fanns en anledning till att jag gjorde mig av med alla sådana tabletter.
jag blir oansvarig och äter dom som m&m´s.

sambo vet alltså inte om att dessa tabletter finns i min ägo och nu några i min mage.
blir nojig och hade velat berätta men vågar inte det.

nu borde jag bara lägga mig ned och försöka somna.

inte få för mig att göra fler dumheter.

det är som att det är något destruktivt i mig som vill bli tillfredsställt.




Kommentarer
Postat av: Lisa

sv; tack så hemskt mycket!! :)

2011-03-08 @ 01:47:08
URL: http://lisaahtela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0