en dag kvar. en lång sådan.

vaknat tidigt. låg kvar i sängen länge för att inte väcka eller störa rumskamrat.
men när klockan var 6.30 så gick det inte längre och jag gick upp och duschade.
nu sitter jag nyduschad i köket med kollega runtflängande och äggstekande.

jag ska straxt äta frukost men väntar lite för att inte äta förtidigt och sedan behöva äta mer under dagen för att jag är vaken längre.
det kanske är lite knastänk? fast är man vaken under längre tid finns det risk att man äter mer?
risk var kanske ett dumt ordval..

ska äta kokta ägg med messmör till frukost, bland annat.

igår när jag skulle sova så kom sannslöst mycket ångest, mest hur jag beter mig och hasplar ur mig.
det var inte nådigt..


nu lyser solen lite försiktigt och om man inte har adele i öronen så hör man hur fåglarna kvittrar!!


saknar dom där hemma mycket.
vill slippa dom jag umgås med nu.


Kommentarer
Postat av: sara

söt kisse :)

2011-03-12 @ 08:31:26
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: J

vad är det du gör nu? var är du?

2011-03-12 @ 20:56:10
URL: http://newbeginnings2011.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0