varmt men skönt men inte när man ska fara med bil

har nu tränat ett förmiddagspass med sambo.
är lite seg i kroppen efter gårdagens sena pass.
men det var skönt och välbehövligt för tjockisångesten.

min hollisterkärlek som alltid brukar infinna sig på sommrarna har nu blommat ut hos mig igen.
skulle så gärna ha en snygg hollisterbikini.
dock så tycker jag inte om att ha bikini med denna kroppen som jag har just nu, men man kan ju drömma.

straxt ska vi fara iväg hela lilla familjen till svärföräldrarna.
tycker det är jobbigt att fara med lilla von katt som tycker det är varmt
har i alla fall införskaffat en liten vovvebur till katten som är luftigare och som inte förvandlas till ett drivhus i en varm bil.


Kommentarer
Postat av: katta

Jag gick på boxningen!!! Det var grymt bra faktiskt!!!! Idag vankades spinning i morgon är det zumba!!! :D Kraaaaaaam!

2011-07-06 @ 23:14:35
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0