klibbigt och segt.

har talat med vårdcentralen angående min tumme.
sköterskan sa det som jag redan tänkte så det gav väl inte så mycket.
talade med sambo som tyckte att vi skulle fara till jourvårdcentral efter jobbet.
höll med först men nu har jag ångrat mig och gör hellre något mer underhållande.

får lite ångest när jag tänker på det stället, kan ju vara för att jag nästan bara varit där för att sy eller så har jag varit där fast gånger som jag inte ens minns.

sommarpassen på gymmen är glesa nu i dessa tider.
det är förståeligt men dåligt anser jag.
har i alla fall funnit mig ett pass till eftermiddagen.
innan dess ska jag tvinga ut mig på en promenad hade jag tänkt, får se om jag lyckas med detta.

har idag ätit sockermüsli med lättmjölk, havregrynsgröt med kanel och lättmjölk och druckit några kaffe med mjölk.
ska äta något mer stabilare senare så jag pallar med passet.


Kommentarer
Postat av: Julia

Ja bild!! :)

2011-07-01 @ 18:09:06
URL: http://newbeginnings2011.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0