ingen hetsattack!!

igår vart jag ensam hemma för första gången på kanske tre veckor.
kändes läskigt och jag hade mest bara en tanke när sambo lämnat hemmet.
hetsa!
men innerst inne så vill jag fan inte det!
förstör organ, fuckar upp i magen och allt, får finnar och är äckligt.

jag lyckades stå emot!
många tankegångar fram och tillbaka, ena stunden stod jag fast att det inte skulle ske, andra minuten tänkte jag: va fan! en gång.. men det slutade i alla fall med noll kräkningar.
dock så åt jag lite väl många rostade mackor med ost.. fan fan fan, men jag kan inte lyckas med allt?

just när jag hade ätit macka efter macka kom tankar om att nu kan jag ju lika gärna hetsa va fan som helst och sedan få upp allt.
men jag lyckades att inte falla i fällan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0