hos svärföräldrarna.

är hos svärföräldrarna och det känns allt okej.

resan gick bra med katt i vovvebur, inte varmt alls och till och med ett vattenstopp efter halva vägen.

har precis varit på ett främmande gym och kört rörelsepass.
instruktören var helt ny och bad sedan efter passet om feed back, varpå jag snällt går fram och vill feed backa.
det gick inte så bra för den nya instrukröten satte sig i försvarsposition efter min första meningen, så det gick mindre bra och jag kände mig som värsta bitchen..
så kan det gå..



Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 00:26:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0