funderingar för att lätta tjockisångesten.

som sagt så har svärföräldrarna en våg.
jag har aldrig kommit ihåg detta på morgnarna innan frukost då jag vill vägs mig.
idag har jag verkligen inte vågat ställa mig på den efter min monsterfrukost.

har nu låtit monsterfrukosten sjunka och är redo för löptur.

har just nu starka funderingar på att skaffa mig en våg.
då kan det kanske peppa mig så jag kan gå ned i vikt.
det som är emot är sambo.
eventuellt att jag i så fall skaffar en utan sambos vetskap.. men hur gör man det när sambo har semester i några veckor.

ett annat alternativ som visserligen är bättre än våg, eftersom vågen inte är ett bra mätinstrument är ju måttbandet.
höll ju på med det förr och mätte mig varje månad.

eller så tar jag bara tag i mig själv och skärper mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0