försöker vara ledig och njuta samtidigt.

har testat en epilator till benen för första gången i mitt liv idag!!
aj som fan säger jag bara.
nu sitter jag här med lite svidande och prickiga ben men ganska hårlösa.
ska köra lite till imorgon för att få bort det resterande.

känns mycket effektivare än att raka och vaxa är krångligt tycker jag.

det är väl det roligaste jag har gjort idag..

har en förbannad tjockisångest som inte vill försvinna.
tackade nej till glass och tog bara en stor svart kaffe och kände mig lite lite nöjd.
magen känns putig och jag försöker räkna om det är dax för mens eller om jag bara är tjock.

gick förbi ett gym jag varit på tidigare här och det är det enda gymmet i stan som är vettigt.
så nu är sambo och jag inbokade på kroppspumpning och cykling imorgon bitti.
har aldrig testat den kombon så vi får se hur det kan tänkas gå.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack så mycket =D Vilken söt blogg du har!

2011-07-08 @ 17:23:07
URL: http://josefineekstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0