förbannat.

svärföräldrarna har en våg.
jag har vägt mig.
jag förbannar min dåliga självdisciplin.
jag måste ha
lägre siffror på vågen!!

och jag vet att vågen egentligen inte säger så jättemycket och jag har inte vägt mig på morgonen innan frukost.
men
jag tror knappat att min frukost väger fem kilo mer.

har varit på en morgon joggingtur med sambo och svärmor, bara en kortis men ändock lite förbränning och träning.
tänker att det nog kan vara bra att ha en liten vilodag idag och sedan ska vi gå på stan och det är ju motion det oxå.

så återigen så förbannar jag min dåliga självdisciplin!!
ät inte så förbannat mycket och ät inte saker som inte ska ätas!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0