bok böcker bokhylla

är nog verkligen på väg in i ett bokläsningsflöde åter igen!!
älskar detta att bara läsa bok efter bok.
dock inte vilken bok som helst, noga utvalda.

har funnit tre böcker som jag vill läsa, helst nu!!

ena är såklart carolina gynnings nyaste bok laura.
såklart att jag vill läsa denna, hennes första skönlitterära bok.
har reserverat den på biblioteket där den finns som snabblån.



en författarinna som jag har återkommit till nästan varje sommar är joanne harris, väl känd som författarinnan till chocolat som senare blev film.
men den första boken jag läste av henne var en doft av apelsin som jag verkligen älskade.
sedan så har det blivit att jag läste hennes böcker bara på sommaren.
dock så är det väl några somrar sedan jag läste någon av hennes böcker så jag känner att det är dags och då hennes senaste bok kärt barn.



helt plötsligt så vart jag bara fast i hennes musik och speciellt hennes senaste skiva, lady gaga alltså.
så varför inte läsa en ganska nyutkommen bok om henne skriven av maureen callahan.
ska bara få tag i den först.



någon som läst någon eller några av dessa böcker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0