verkligheten känns inte verklig.

det är inte som jag vill.
jag vill vara glad och se framemot saker.
se fram emot att börja skolan på måndag, träffa klasskamrater, dessa tre månader då vi i klassen ska tillsammans göra det vi vill göra.
det är så mycket och jag vill bara inte.

ska nog inte ta mig på så stort allvar just nu.
ont i huvudet, mens, förkylning i kroppen, ätit lite dåligt sådant som gör mig extra sårbar.
just nu bara andas och försöka vara i nuet..
accteptera. acceptera? acceptera...

känner mig så typiskt ensam och klyschigt missförstådd.

stirrar i taket och väntar på att vakna upp i livet.
lättlurad idiot jag är. 


Kommentarer
Postat av: Maja

sv: Ja, visst är det sött! :D



Vet du, sådär känner jag ofta. Lite för ofta. Hatar min klass (förstår inte dom och dom förstår inte mig) och ma c är ju inte mitt favoritämne... inte ens det jag tycker är kul blir roligt, bara med dom två faktorerna som förpester min vardag! Inte okej. Hur ska vi ta oss upp ur skiten?

2011-01-08 @ 13:06:36
URL: http://enochenhalvmeter.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0