tjockisångest i huvudet.

aaahhh!!
jag är tjock och äcklig!!
vill nu inget hellre än att få upp allt..
men hjälper det??
jag vet inte!!

nej, för att jag har tränat och behövde fylla på med energi.
nej, för att jag behöver energin för att stå emot förkylning å likande som inte får inträffa nu.
nej, för att det har gått så lång tid att kroppen nog redan hunnit suga åt sig helvetet.
ja, för att det kanske inte alls har hunnit suga i sig allt helvete.
ja, för att då kan jag känna att jag har gjort något för att motverka min egen tjockhet.
ja, för att en sanning i min hjärna säger att detta är det rätta.

är ganska störd nu.
tänker att efter den här helgen då..
varför??



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh söt du är <3 det är klart du får! jag länkar gärna dig också :):) puss

2011-01-26 @ 22:59:47
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi tack sötis ^^ fixat också!

2011-01-26 @ 23:16:49
Postat av: Anonym

det var från mig det över ^^ ahha

2011-01-26 @ 23:17:02
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0