skärpa sig och lyssna.

vart väckt av katt kvart i elva. puss, puss, puss i ansiktet. eller ja, små puffar med nosen.

steg upp och städade undan lite och väntade på att sambo skulle komma hem.
sambo kom hem och så. vi talade lite allmänt och jag berättade att katt hade väckt mig nyss.
sedan vill sambo spela tv-spel och då tänkte jag ta tillfället i akt att spela lite ds.
då frågar sambo om jag spelat något tidigare idag..
va? jag bara tittar oförstående tillbaka.

nu är detta ingen stor grej egentligen.
men, det är ett återkommande senario.
jag säger någonting och en stund senare så är det som jag har sagt försvunnit och aldrig sagts.

jag är så trött på att inte bli lyssnad på.
jag vet att jag alltid överreagerar när detta händer.
jag tar väldigt illa vid mig när detta händer gång på gång.


Kommentarer
Postat av: Matilda - smilinggirls

Vilken gullig bild!

2011-01-03 @ 15:48:16
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Minna

Å tack vad gullig du är!

God fortsättning till dig med :)

Kram

2011-01-03 @ 16:55:10
URL: http://stolenmoments.blogg.se/
Postat av: Minna

Ps: det där med att inte bli lyssnad på. Jag kan bli sjukt irriterad på min mamma när hon gång på gång på gång frågar om saker jag redan svarat på. Så du är inte ensam med de ;) hehe

2011-01-03 @ 16:56:50
Postat av: Fröken Fredrikson och busungarna

Ja du sätter in de efter

<div id="wrapper"> i kodmallar i varje mall. Du kan byta dom uppe i högra hörnet. Så den kommer på alla sidorna.

Fråga gärna igen om de är nått :D

kraam

2011-01-03 @ 17:12:01
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0