rensande wasabi och ensam eftermiddag.

i morse vaknade jag och vart sjuk. tjock i halsen och lite ont i kroppen.
skulle egentligen väg och träna med sambo men vi gjorde ej det på grund av hur jag mådde.

om det bröt ut för att jag tränade igår eller ej det vet jag inte.
spelar ingen roll bara jag blir kry så jag kan träna igen!

gick en stund på stan med sambo i alla fall men inte länge för jag hade följande:

  • lite förkylningont i kroppen
  • ont i huvudet
  • mensvärk som strålade ut i rygg och ben
  • tjock och svidande hals
  • halvtäppt näsa
ingen peppande dag för stan. men vi fick oss en promenad och vi köpte med oss sushi hem!
(dock inte så fin sushi som på bilden men god var den allt!)
wasabin rensade fint i näsan men var inte så stark som den brukar, trodde jag!
när jag gav en liten, liten bit till sambo som skulle smaka och svalde snabbt ned den med vatten.

så resterande tiden av dagen ska jag ta det lugnt och bli frisk.

vet inte vad jag ska göra. bara vad jag borde göra.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Haha precis! Är sjuk så då gjorde jag löksoppan och upptäkte att det är jättelite kcal och supermättande! BARA fördelar haha :)

2011-01-05 @ 17:43:25
URL: http://iwantaperfectsoul.blogg.se/
Postat av: PATRICIA

sv: tack:)

2011-01-05 @ 18:13:11
URL: http://patriciabjorkmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0