nu är det som det är.

jag gick och vilade med besked! sov till klockan tre.
men nu är jag igång, nyduschad och druckit en kopp kaffe.
har packat upp det mesta och försöker tränga undan ångesten över att jag sovit bort halva dagen.
försöker intala mig att jag behövde sova, att min kropp vill ta igen sig efter flängandet sedan i söndags.
vi var inte borta länge men det var intensivt må jag säga.

jaja, nu är det ju som det är och inte mer jag kan göra åt saken.
känner mig då inte jättekry vilket irriterar något extremt men jag ska gå på ett lugnare pass på gymmet senare.



Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Ja det va riktigt musmigt med kiwi :D men jorgubbar e snäppet bättre hihi Tjusig blogg du har =)

2011-01-19 @ 21:20:15
URL: http://loppanlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0