för mycket woohooflooo

wii jag har varit på gymmet i två och en halv timma!!
först som sagt lite styrka, dock så fegade jag lite med vikterna ibland och sedan balans och smidighet, typ.

efter det så tänkte jag, om jag ändå inte ska unna mig att äta något förbjudet, onyttigt.
sagt och gjort så gick vi till matbutik och kollade utbudet.
hade tänkt på vägen dit att ett paket flingor med socker är ju lite wild´n crazy.
så det vart havre puter/kuddar!! men om jag bara hade stannat där..
jag gick totally crazy och köpte lösgodis oxå!! inte så mycket men ändå..

å andra sidan så behöver mina muskler energi att bygga upp sig.

att jag aldrig blir nöjd!!

å ena sidan å andra sidan...


nu gör jag det sista på min kvällstoalettrutin, borstar tänderna.
sedan studsar jag i säng men tidning och sambo.

imorgon blir det favoritpass på kvällen wooohoooppiiiitjoo!!

ja, jag behöver gå och lägga mig.




puss!!

(förresten så fick jag ont i magen av allt jag åt efter passen, skylla mig själv!)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Söta du, kämpa på! :) <3

2011-01-23 @ 23:22:17
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0