stå med benen ihop och flytta på kossan framför.

ljögde (ljög) i morse om huvudvärk för att få sova en timma till.
det är inte okej men jag kände att jag "behövde" det. vem tror jag att jag är?
jag vet inte men jag blir i alla fall trevligare att jobba med.

jag får panik för jag är så "stor/tjock".
åt mycket till frukost och ångrade mig men bara i tanken och gick inte till handling.
kom hem för ett tag sedan och insåg att jag visst ska till gymmet idag,
sambo och jag bokade in oss på pass i eftermiddag!
sedan ska jag på möte klockan sju.

har ätit massa pannkakor med keso och lågkalorisylt för att orka ta ut mig ordentligt på passet men
avskyr denna magfyllda känsla som infinner sig.
men å andra sidan, för att försöka se det positiva, så blir det extra pepp till passet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0