skulle ha målat naglarna.

kroppen vill ligga kvar i sängen och sträcka ut sig och vila.
men så funkar det ju inte.
klockan har hunnit bli alldeles förmycket för att jag ska hinna med allt jag ska hinna med innan skolan.
får fara hem på lunchen och hoppas på att jag hinner.
har ingen lunch att ta med och jag ska kanske träna i eftermiddag så då är det mindre smart att inte äta.
packa gymväskan för det blir små stressigt vid skolans slut och fara till gymmet.

mycket händer och nu är jag nummer 13 i kön till passet på gymmet.


nu ska jag försöka göra mig så presentabel som det bara går på kort tid.
och det ska inte bara vara snyggt, det måste vara varmt för ute är det så himla kallt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0