så förbannat stressad fast jag får ta det lugnt.

halvligger i sängen på hotellet.
dom andra är antingen på sina rum eller ute på promenad.
jag vill vara för mig själv och andas.
har druckit dagens första kopp kaffe. inte tagit någon snus.

lyssnar på musik jag vill lyssna på och försöker att bara ta det lugnt.

längtar så efter "mitt" gym! att få använda kroppen ordentligt och bara trivas.
imorgon så verkar det som om vi ska bo på "lyxhotell".
pool och grejer. hoppas bara att det är så man kan motionssimma litet grann.
kanske att dom till och med har ett gym trodde en i klassen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ipod + ngt bra på tv på gymmet så går det ok ^^

2011-02-14 @ 17:14:47
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0