ingen träning men förmycket frukost i magen.

god förmiddag då.

det vart ingen träning för min del.
jag försökte känna hur kroppen mådde och den vart nog lite opepp efter passet igår.
det hade ju bara fått gå cirka tolv timmar mellan passen i så fall och i och med att jag inte tränat på ett tag så
vart min kropp nog inte redo.

så nu har jag ätit alldeles förmycket frukost, hatkärlek till hotellfrukostar!!
gjort mig iordning och ska bara packa det sista, som datorn.

kanske gå en sväng på stan om det hinns med. är så förbannat stressad mest hela tiden vilket suger den mesta energin ur mig.


Kommentarer
Postat av: Cilla

nä bara kärlek till hotellfrukost :) kram

2011-02-17 @ 11:59:23
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: latzia

sv: håller verkligen med. och den här bilden var ju inte heller liiiiite fin <3

2011-02-21 @ 21:45:00
URL: http://latzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0