imorgon cardio och idag ursäkter.

härliga pass på förmiddagen!!
känner hur kroppen har fått jobbat och det en skön känsla.
min stjärtmuskler kommer nog inte vara roliga imorgon men då blir det en lättare pass som fokuserar mer på cardio.

var en sväng på netonnet och lämnade tillbaka en dålig mp4-spelare som var knas.
kollade efter skalgrej till min mobil som så lätt halkar hur mina händer men fann inget av intresse.
det ska ju vara rosa!
åt sedan på ikea, fyllda pannkakor, drack en kopp kaffe och även en kladdkakebit..
inte okej med tanke på vad jag stoppade i mig igår.
dock så var det ju efter träningen då kroppen behöver återhämtning.. försöker så gott jag kan att ursäkta det jag stoppat i mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0