helfvete..

fan vad segt allting känns, eller kanske inte segt.. mosigt.. allting känns mosigt.

min mage är svullen, antar att det kan vara to much hummus?

efter två pass på gymmet är jag ganska slut. vill sova men beöver skriva ett personligt brev.
men behöver sambos hjälp för jag är värdelös på det. bara det att jag är hemsk och sambo är i sovrummet och jag sitter i soffan. måste börja tidigt imorgon för min klassarbetskamrat stressar mig i fördärvet, mer än vad jag själv redan gör.

jag litar inte på några i min klass vilket känns överdjävligt för att vi ska fara iväg tillsammans snart igen.
hatar att jag inte får ha mina åsikter och känna det jag känner och tycka det jag tycker!!

dessutom äter jag som en tjockis, kanske för att jag är en tjockis innerst inne.

fanfanfan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0