gör så djävla ont i mig

vill göra "dumma" saker mot mig själv.
sambo smällde precis igen dörren till jobbet.
jag ska vara påväg till skolan nu men det tycks inte bli så.
jag hatar mig själv.
jag orkar inte med mig själv.
jag vill skära sönder mig själv.

tankar om hur livet kommer att gå vidare om vi inte är två.
tankar om jag skulle bara självskada lite.
tankar om massa vita piller skulle fara ner.
tankar om vad jag kommer att tycka om mig själv om jag inte går till skolan i tid..

jag är en vidrig människa som inte borde vistas bland andra människor och förpesta deras tillvaro.
gör fan inte mycket annat än klagar och förstör.

ta bort mig..


om jag skyndar mig nu och gör en kaffe kan jag vara i skolan i tid..
hindrar mig själv från att självskada lite grann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0