för att jag är kär.

hade lovat att ringa sambo när jag kommit fram inatt.
jag sade att det kunde bli sent men sambo ville väldigt gärna att jag skulle göra det. jag oxå.

så efter att ha kört i tre timmar, kommit fram till hotellet och checkat in, ligger i sängen och är supertrött ringer jag min sambo.
sambo sover och vill inte alls prata..
jag vart ledsen och besviken.

smsade lite kort under dagen. jag har varit upptagen.

sedan så var vi några på stan och då ringer sambo.
frågar vad jag gör och säger att vi kan höras senare när jag är på hotellrummet.
blir återigen ledsen att sambo inte vill tala med mig.
men det fanns en förklaring!!

för när jag kommer till hotellrummet ligger där ett blompaket till mig!!
min älskade sambo hade skickat blombud till mig!!

det är så himla fint!!

jag fick två små röda rosor..
jag undrade varför sambo skickat två stycken..
men det vart fel för sambo hade beställt en stor rosa ros.

men mitt hjärta värmdes i alla fall och jag saknar min älskling.




har förresten oxå skickat en present till sambo per post som jag hoppas ska ha kommit fram idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0