det är eftermiddag men minns knappt vilken dag.

katten ligger kvar i sängen men jag har lyckats ta mig upp från att ha sovit lite.

passet gick okej. trodde många stunder att jag skulle falla ihop.
var i väldigt dålig form.
kanske för att jag ätit lite lite dom senaste dagarna eller kroppen är lite utmattad efter en och en halv vecka med fullspäckat schema.
men jag överlevde och det var skönt när jag stretchade.

imorgon ska jag träna med sambo!! det var helt alldeles för längesedan.

skulle själv lytt mitt råd att gå ut i solen men så vart det inte.

längtar till våren helt sanslöst mycket nu!!
bort med all tänkbar snö och ge mig sol och lite värme, tack!!
långa promenader och börja springa utomhus!!





förresten så läste jag i vecko revyn om en tjej vars hår luktade konstigt eller äckligt eller bådadera,
då kunde det vara så att det hade möglat!!
hon hade tjockt hår och det tar längre tid att torka.
det fanns bara ett sätt att få bort detta tydligen - klipp klipp!
jag ska aldrig gå och lägga mig med blött hår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0