brinnande byxor.

nu är jag hemma igen... hur hände detta?? jag ska ju vara i skolan..
men nu är jag inte det.
så mycket att göra hemma.
städa, tvätta, packa, föra över ljudböcker etc, etc...

på vägen hem så hade jag spetsat in mig på en påse lösgodis(!)
men
när jag väl stod framför det så kände jag, fan heller!!
känslan efter att ha tjockat i sig hela påsen och knappt känt smaken efter fyra bitar, inte värt det!!
just lösgodis är inte det nyttigaste med transfetter och homofetter och allt. och socker.

men jag kände mig fånig, vet egentligen inte varför, kunde inte bara gå igenom butiken och sedan gå ut utan att ha köpt något.
så jag grabbade en liten påse med pistagenötter.
nej, kanske inte det bästa heller, dock är innehåller 99% nötter och salt så det är i alla fall inget onödigt tillsatt fett.

kände mig i alla fall nöjd med mig själv att jag lyckades stå emot när jag stod öga mitt godis.



så nu är jag alltså hemma medans de andra i klassen sliter.. jag är en ond människa, men jag tänker på min sårbarhet och inte få varken raseriutbrott eller ångestattack i folkmängd. åh vilken generös människa jag är!!..
ock ock ock..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0