bort med noja fram med pepp!!

inget gym på hotellet men ett tvärs över gatan!!
bokat in ett pass nu vid sju i afton.
är lite nojig över hur det kommer att gå. jag ska gå själv och känner mig vilsen och osäker..
hotellet har en bassäng med kallt vatten och damernas bastu är under reparation. så det finns en för båda könen.
så får se hur det blir med den saken.

men nu när jag får tillgång till träning kan jag inte, absolut inte, säga nej!!
utan sitter och peppar med musik i mina öron inför passet.
kan till och med titta på dom som springer runt i gymmet redan nu genom fönstret.

har ätit minikeso, avokado och lite nötter. ska kanske börja dricka lite vatten oxå.

hoppas jag klarar av detta!!

jag vill ju bli fin..


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=WewFKsIGJyQ



sån här är min musiksmak ^^ haha

2011-02-14 @ 19:56:11
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0