äventyr i bastun.

hemkommen från gymmet.
jag känner mig nog allt nöjd med vad jag presterade, fast nu i efterhand börjar jag tvivla men jag fokuserar på den känslan av nöjdhet jag hade efter passen.

tänkte att jag skulle duscha där och passa på att basta litet.
passade även på att packa in håret men inpackningen är totallt värdelös för mitt hår så jag vet inte.
men!
det som jag alltid bävar för skedde idag i bastun!!
jag tappade min nyckel under trätjolahoppen man sitter på.
jag hade bara handduk för allt annat var ju inlåst i skåpet.
vad gör?! VAD GÖRA?!
många tankar kom upp i huvudet på väldigt kort tid.
jag var ensam i hela duschrummet, men kände inta att jag ville ta mig ut vid skåpen och skaffa hjälp.

jag började dra i träsittgrejen. ja, detta blir nog lite svårt att förklara..
men jag drog ut så jag såg min nyckel.
tog duschskrapen men långt skaft och liksom golfputtade med kraft ut den så den gled över hela golvet och hamnade vid bastudörren.

jag kunde andas ut och vara glad att ingen behövde se mig.

nu ska jag fylla på med energi för jag känner mig helt svag och darrig.


jag jobbar på det..


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Snygg!!

2011-02-28 @ 11:37:17
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0