tredje december - missade julkalenderns första fem minuter

tjockisångest i massor!!

jag har tänkt att jag får äta lite som jag känner så att kroppen återhämtar sig efter träningspassen och så att jag blir starkare inför en utbildning jag ska gå nu i december,
allt detta har ju såklart resulterat i att jag gått upp tio kilo (känns det som).
såå ovärt..

idag har jag såklart känningar i längryggen men det ska bli träning i alla fall, det kan faktiskt bli bättre.
dock så kan det bli sämre oxå..

  • till frukost har jag ätit min havregrynsgröt med torkade fikon, kanel och minimjölk.
  • snart ska jag äta ett ägg och efter det en eller två kopp kaffe.
  • bodypump
  • en proteinshake och eventuellt en banan
  • mer träning fast inte så intensivt.
  • lunch, bestående av 1 dl dinkelpasta, quornfärs, lättkesella och gröna ärtor.
  • sedan blir det några timmars jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0