tolfte december - regning hemsk arbetsdag

haft en förbannad skitdag på jobbet idag.
känner mig liten, obetydlig och jobbig.

hamnade i en situation där jag inte fick någon som helst hjälp.
min chef som jah bad om råd av fattade inte fören efteråt hur situationen egentligen var.
jaja, det är rörigt.
jag kände min i alla fall väldigt utelämnad och på alltihop får jag en:
"ta inte åt dig" av både chefen och en kollega.

att säga "ta inte åt dig" är som att säga till någon att inte andas under ett spinningpass.

appropå spinningpass så har jag precis avklarat ett sådant.
körde verkligen inte fullt ut men jag fick rört på mig och svettat ut allt obehag efter denna arbetsdag.
det mesta av obehaget i alla fall.
och svettats har jag sannerligen, men det är inte sp konstigt när den härliga instruktören sätter på 30 grader i cykelsalen.
men en peppande instruktör må jag säga.

hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0