nionde december - bakat ännu mer pepparkakor.

hade tankar på att ha cyklat imorse men det gick inte alls.
hade även planer på bodypump eller yoga.
men ingenting. min kropp vill nog allt vila.
dock så vill jag röra på den för jag känner mig så himla stor!!
sedan så vet jag någonstanns att det kan ha lite att göra med att jag snart ska ha min mens.
men det spelar inte så jättestor roll för jag vet ju själv med mig att jag ätit som en djävla idiot!!

plus då när jag bakade pepparkakor av den degen som vart kvar i kylskåpet så slank det ned lite deg och några färdiggräddade pepparkakor.
jag vet att jag har lite dålig karaktär i vanliga fall oxå men den fallerar helt när jag ska ha mens, då vill jag äta allt!!
inte okej!!

så snart ska jag till jobbet.
det får nog bara bli lite lättkesella och något litet till så får det vara nog.
kanske kanske en kaffe från favoritstället för att gitta med jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0