femte december - missar julkalendern på morgonen.

en lång och tråkig helg tycker jag det har varit nu när jag blickar tillbaka på den.

glömde till och med bort att tända andra ljuset i adventsljusstaken!!

inte en endaste liten julkänsla har jag i min kropp..
dessutom så slår mina hyacinter ut nu och dom är glesa och djävliga så inget mer än en tragikkänsla ger inte dom.

slås fortfarande mellan två världar, vilken ska jag lägga ned tid på??
vilket ska jag köra på till hundra procent? eller ska jag ge femtifemti?


så ska straxt iväg till jobbet.
idag är det tänkt bodypump, hoppas på nya realesen.




Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om en snygg ugglering i lucka 5 i min blogg om du känner för det :)

2011-12-05 @ 07:20:17
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0