peanut butter cups dag!

en mycket slapp dag idag, en välförtjänt slappdag! sambon var tyvärr tvungen att jobba så det är jag och von katt.
jag unnar mig reese´s peanut butter cups och välbehövligt fotbad.
sprang 1 mil igår med sambo. så himla skönt och behagligt.
höll sambons tempo för att vi skulle springa tillsammans så det kändes lite långsamt men det var det värt för det var underbart att springa tillsammans!

ska köra lite rörelseträning i eftermiddag så jag inte blir stel imorgon när min hårda jobbvecka börjar.. hihi..

förresten så är det väldigt svårt att unna sig, tycker jag.
imorgon börjar strikt träning och "nyttig" mat.


Kommentarer
Postat av: Katta

du jag som älskar små romaner som tack!! ;) hahaha vad bra att det kom till användning då!!! Stor kraaam!<3

2011-08-28 @ 18:30:18
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0