blir nog kanonfrisk efter middagssoppa!!

vart ingen kalender idag för utbudet i den butiken var så fruktansvärt dåligt!
jag vägrar att ha en kalender där man ska fylla i provresultat och när man har påsklov och höstlov.
får leta vidare.

nu när hösten har kommit(!) så är det läge att tillaga en liten soppa och jag ska testa en linssoppa från anna skipper hemsida.
tror dock att jag testat den innan och jag har för mig att den fick godkänt.


bilden kommer från anna skippers egna sida och här har ni receptet om någon skulle vara intresserad.
http://www.annaskipper.se/linssoppa.html

Kommentarer
Postat av: Myza

Tror inte Anna Skipper har riktigt så bra koll på det där med vilken vegetabilie som är den bästa proteinkällan, men... inte är det linser. Det är sojabönor. Soppan låter hur som helst både god och hälsobringande :) Tack för att du delade m dig av receptet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0