vilodag blir dåligdag

dålig dag för mig.

hetsade bröd med smör...(varför!!!???)
kräktes upp det men vet att kroppen hunnit ta till sig av det mesta.

är väldigt besviken på mig själv och äcklas av mig.

det är som att jag gav mig fingret i helgen och då tar jag hela armen..
tillät mig äta godis i lördags men därifrån har det bara gått utför.
skulle aldrig ha gjort det!!

förbannar min dåliga karaktär.


nu försöker jag göra det bästa av situationen och har nu gjort en proteinshake med färska jordgubbar.
sedan blir det ut på en kort löprunda.
sedan blir det dusch och lagom då kanske sambo kommit hem och då ska jag lägga huvudet på sned och be om att få bli klippt.
ska oxå fixa naglarna.



Kommentarer
Postat av: Julia

låt dig inte nedslås, du är jätteduktig! ett misstag gör ingen skillnad på det stora hela!

2011-04-25 @ 20:31:15
URL: http://newbeginnings2011.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0