vart är tisdagspeppen?

är lite lite glad över att jag gitte med både att springa 4,6 km på morgonen och sedan köra järnet på favoritpasset på kvällen.
nu däremot, nu är väl min kropp lite förvirrad över att den inte fick sova längre.
men jag fjäskar lite med den och ger den quinoagröt på en vardag!

idag är det träningsvila för min del.
ska göra ett nytt försök till att ta mig in till stan. denna gången får jag visserligen hjälp av sambo som kör mig så det kan ju gå liiiite bättre då..

känner nu att min hals känns en aning svullen och gör lite ont.
kan oxå bara vara nu på morgonkvisten.

funderar på att införskaffa mig proteinpulver. protetin mättar ju bra.
ska testa så jag kommer ur den här kroppen någon gång.


Kommentarer
Postat av: Smulan

Proteinpulver med vanilj är väldigt bra, då kan man blanda i bär. Jag har blandat i ca 50g blåbär och en msk psylliumfrön för magen, gott och mättande. :3

2011-04-12 @ 11:45:58
URL: http://burakkushitsu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0