två timmars underbar träning!!

just nu mår jag så himla bra i kropp och själ!!

jag har visserligen sovit bort stor del av dagen men sedan när jag kom iväg till favoritpasset
började det spridas behag i kroppen.
jag kämpade igenom hela passet och utmanade mig lite extra på vissa bitar.
efter passet tog jag en banan och en proteinshake och gick ut på stan.
shoppade lite lagom och gick sedan tillbaka till gymmet och bytte om till andra passet för dagen.
under passet drack jag aminosyror i vattnet och körde järnet!!

nu, några liter svett senare (fräscht) så har jag tagit en välbehövlig dusch och lagat något så gott som
coltings pannkakor med lättkvarg och superbär.

imorgon måste jag ha vilodag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0