tjockisångest efter träningspass.

spontan som jag ibland råkar vara så hamnade jag på mitt favoritpass istället så ingen yoga för min del.
blir lite rädd för mig själv när jag känner att det inte är nog utan skulle egentligen vart ute och sprungit nu till kvällen. men det ska jag inte göra.
sitter nyduschad och nyklippt i soffan och ska straxt hitta något att stoppa i mig efter passet.

imorgon däremot kanske det blir ett hårt combatpass och sedan en timmas löpning.
för se vad jag gitter med och hinner.
jag siktar i alla fall på att hinna med combaten.

ska även cykla imorgon oxå fram och tillbaka från skolan, mycket mycket bra vardagsmotion!!

är så förbannat trött på att jag ska få dessa hemska soleksem så fort solen tittar fram!!
känner mig ful och äcklig.
och armarna blir lätt bruna och ärren förblir vita. men så är det.

har tjockisångest och vill helst träna mera idag, ska inte..

håller det på att gå över styr för mig måntro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0