sängen, ja tack!!

och hur många hade inte viljat ligga kvar i sängen och sova istället för att gå upp nu och göra sig redo för skolan?

det var skönt efter gårdagens två pass, fast jag skulle ha haft en banan att fylla på med mellan passen för jag kände att kroppen var ganska tömd på energi.
men det gick vägen.
det gick sämre vägen hemma sen.
åt middag, kräktes upp lite av det, åt choklad, ångest, åt en macka med smör, kräktes upp den, choklad och lite till.
jag skulle ju skärpa mig nu!!

ligger efter i göra-mig-redo-inför-skolanschemat. ska skynda mig dra på mig något men det viktigaste, göra en kaffe eller två!!

idag är det planerat in favoritpass på kvällen om jag gitter med. halsen vill inte sluta göra ont och kroppen säger nej till det mesta av rörelse.
men dagen har ju bara börjat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0