saker och ting går för långsamt...

min kropp säger lite ifrån idag.
träningsvärk i större delen av kroppen som det känns just nu.
lite snuva och halsen känns fortfarande inte på topp.

överväger om jag verkligen ska springa idag med tanke på att jag planerat in en timmas löppass imorgon och favoritpasset på torsdag..
blir nog så att jag tar med mig löpkläder till i eftermiddag och så får jag se hur det känns då..

nu ska jag försöka göra mig lite mindre hemsk ut till utseendet och sedan få i mig en dubbel espresso.

det tjatas, men magen har börjat bli massa svullen igen, eller är det kanske så att jag är tj....


Kommentarer
Postat av: Anonym

gött!!!:) nu jävlar:)

2011-04-05 @ 09:54:22
URL: http://skinnyskinnyskinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0