pippiikea.

vart ingen sex and the city.

men shoppade en burk krom på hälsokosten.
gick sedan in till djurbutiken och shoppade nya inredningsprylar till pippin där hemma.

så nu har det blivit stor vårstädning hos pippi som mest knatat runt på golvet under tiden.
två nya sittpinnar, en i betong och en annan i något knepigt material.
sedan så köpte jag tropiskgodismat som lukar så himla gott att jag skulle helst vilja äta upp det själv.
en rosa foderkopp till den nya maten. sedan så hade jag i veckan redan köpt en ny foderautomat och fröpinnar med extra protein.
även en klocka gjord av frö hänger nu i buren.

nu är pippi bredvid mig vid köksbordet, jag har precis ätit ett litet mellis innan träningen som är om en timma.
känner mig inte så superpepp på träning men har bestämt mig. har en liten jobbig huvudvärk som ligger i skallen och skramlar. men jag tar en berocca boost och ska straxt byta om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0