påsk?

det går dåligt med påsken här.

träningen gick galant och det var väldigt glädjefyllt och stärkande!

sedan när jag kom hem så fick katten och jag leta påskägg.
katt fick godis.
jag fick gojibär och macadamianötter utan olja!! woho!!

annars går det rätt kasst.
tillåter mig att äta godis en dag som denna och det går inte så bra.
äter, får ångest, kräks. "bara" två gånger än så länge.

har även fixat mat, men allt vart äckligt. till och med äggen vart äckliga!! hur lyckas jag med det?
eller så smittade den andra äckliga maten av sig.

nu är i alla fall sambo iväg som den finaste sambo är och köper hämtsallad och pizza till sig.
sambo påstod sig tycka om maten.. det tror jag inte ett dyft på ska jag tala om.

hoppas ni har det fint och firar påsk, hur man nu gör det egentligen??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0