nu blir det snart god natt igen.

nu mår jag bra i kroppen!!
efter en stillasittande dag i skolan vart det gymmet på eftermiddagen med combat, svetten rinner inte på mig, det forsar!! fräscht..
sedan vart det cirka 30 minuters vila med hemmagjord energibar som sambo fick av en bekant, jag vill nog inte veta vad den innehöll, drack massa vatten och åt en halv banan.
sedan vart det löpning i 55 minuter utomhus. så himla skönt och så skönt när man väl klarat av det.
idag fanns det stunder då jag tvivlade lite.

fick efter passen mina benhinnor stretchade och det gjorde helvetiskt ont men är mycket bra för dom.

efter passen så ska det ju fyllas på igen.
det fick bli dessa coltings pannkakor igen med kvarg och frysta superbär.



Kommentarer
Postat av: Smulan

Tänkte äta pannkaka jag med idag :3 med keso och bär. Jag är galen i keso.

2011-04-28 @ 15:27:50
URL: http://ettlitetsvartklet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0